Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Alternativní formy distribuce v České republice
Květová, Kristýna ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; DANIELIS, Aleš (oponent)
Smyslem této práce je popsat již existující systém a jednotlivé formy alternativní distribuce v ČR u jednotlivých distribučních společností, které dle autora k filmové distribuci přistupují alternativně. Dále vymezit samotný pojem alternativní distribuce v porovnání s distribucí mainstreamovou; vymezit pojmy arthouse a artový či autorský film, ale především se zamyslet nad současným stavem distribuce, nad konkrétními příklady uvedení jednotlivých filmů. Práce by měla mapovat i eventovou distribuci jako jednu z cest distribuce snímků, které nemají dostatečně silnou diváckou základnu, a s tím související marketing. Snahou je také nalézt chybějící trendy na trhu, zamyslet se nad smyslem nových přístupů a jejich dopadu na diváka. Cílem je zároveň porovnat jednotlivé druhy a přístupy k distribuci, které v ČR fungují a analyzovat konkrétní příklady takových uvedení, i s ohledem na diváckou úspěšnost.
Výtvarná koncepce filmu "Vlci a psi" podle scénáře Marka Epsteina - filmové zpracování historické situace po skončení druhé světové války v Evropě na příkladech české a světové kinematografie.
Dubenský, David ; KOUTSKÁ, Kateřina (vedoucí práce) ; IBLOVÁ, Radmila (oponent)
Praktická část diplomové práce se zabývá výtvarným zpracováním scénáře Marka Epsteina Vlci a psi. Scénář tématizuje historickou situaci po skončení druhé světové války v Evropě, konkrétně odsun sudetských Němců z bývalého Československa v roce 1945. Praktická část diplomové práce přináší vizuální koncept a strukturu, která je prezentována návrhy dekorací a scén. Dekorace jsou vizualizovány barevnými perspektivními pohledy, návrhy jednotlivých staveb a schématickými výkresy. Teoretická část diplomové práce se zabývá rozbory a charakteristikami uvedených filmových děl, která s danou problematikou úzce souvisí a tématizují podobnou historickou situaci filmovou řečí. V jednotlivých rozborech je představena jejich vizuální stránka a struktura. Výsledky teoretické práce byly jedním z podkladů pro definici a vizualizaci praktické části diplomové práce. Dalším důležitým teoretickým zdrojem bylo studium dobových referencí, dokumentů a internetových portálů zabývajících se daným tématem. Výsledky diplomové práce mohou sloužit jako zdroj zajímavých informací pro veřejnost, jako inspirace pro filmové produkce, nebo jako studijní materiál studentům vysokých škol s podobným zaměřením.
Marketingové strategie v období developm entu filmového projektu
Sedláčková, Dagmar ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; VLACH, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v období developmentu filmu. Cílem práce bude popsat dílčí kroky, které by měl producent v rámci vývoje projektu podniknout, aby si zajistil co možná nejlepší podmínky pro jeho realizaci a výrobu a dokázal se prosadit i v rámci evropského filmového trhu. Jednotlivé kapitoly se věnují marketingu filmu od vývoje prvotního nápadu ke scénáři až po jeho prezentaci cílovému publiku, které v této fázi tvoří filmoví profesionálové. V závěru se pak budu zabývat nakolik tyto popsané činnosti a aktivity producenta zapadají do kontextu běžné filmové praxe v Česku.
Producentská dramaturgie postavení producenta v českém filmovém p růmyslu a jeho vliv na projekty
Stránská, Martina ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; ŠUSTER, Jan (oponent)
S "producentskou dramaturgií" jsem se poprvé setkala během workshopu MidPoint, který se věnuje aktivnímu vzdělávání mladých režisérů, scénáristů a producentů. Takovému vzdělávání se věnují i další evropské workshopy (ACE, EAVE) určené pro mladé producenty. Producent zde není brán pouze jako investor, administrativní složka audiovizuálního díla, ale jako jeden ze stěžejních tvůrčích hybatelů projektu. zajímalo mě tedy, co se přesně termín ?producentská dramaturgie? míní, co všechno obsahuje a hlavně, jak se s ním zachází v producentské praxi. Práce vznikla z osobního zájmu o téma a osobní potřeby pojmenovat práci producenta.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.